Saturday 11 June 2011

A nagy szürke gébics és egyéb szárnyasok Chintis Lundgrentől (tollából..?)



Az idei Anilogue fesztiválnak köszönhetően ismertem meg ezt a különleges művet..igazából nem voltam a fesztiválon, de az újságjából ezt nagyon kípécéztem, csak elnéztem a dátumot, aztán egyszer eszembe jutott és hopp a vimeon fent volt...csodálatos, melankólia az van benne, de olyan lírai és különös atmostférájú az egész..szívesen vállalnám, hogy ezt én csináltam :) képre katt és beindul



Erről a filmről és az észt animációról az Anilogue kapcsán általában a Prizma magazin egy cikkében olvastam az meg itt



és egy másik csoda :) ugyancsak képre katt vagy akár kattra katt :) Ja és itt akkor kérem ha Animáció akkor
Kaffra azaz a Kecskeméti Animációs Filmfesztiválra katt :) ott is vetítik a Nagy szürke gébicset amúgy meg sok sok egyéb csemegét... :)

No comments:

Post a Comment